De bästa erfarenheterna bygger man upp tillsammans, anser vi. Det kan handla om att erbjuda extra support när det behövs som mest eller om att finnas där när vi behövs. Vi strävar alltid efter att förstå våra kunders och partners behov så att vi kan hitta framtidssäkra lösningar som inte låter sig begränsas.
Tack vare vår kundcentrerade modell, i kombination med innovationskraft, tappar vi aldrig bort de grunder som livslånga samarbeten bygger på. Det har hjälpt oss att skapa utrymmen och platser där våra kunders verksamheter kan blomstra, arbetsplatser dit medarbetarna kommer med glädje och där samhällen och naturen kan frodas.
Nyligen fick vi ett erkännande för kvaliteten på vår utveckling och våra kund- och hållbarhetsfokuserade lösningar av fastighetsgemenskapen i stort. Den 28 maj utsågs vi till Europas mest kända varumärke inom logistikfastigheter 2020 av European Real Estate Brand (REB) Institute i Tyskland. Prologis fick ytterligare erkännanden i två regionala kategorier (Benelux och Central- och Östeuropa) som det starkaste varumärket inom logistikfastigheter, efter REB:s årliga utvärdering av över 1 000 fastighetsvarumärken i Europa.
”Vi kan se att den väg vi valde för två år sedan, efter vår utnämning 2018, var den rätta. Erkännandet visar att vårt fokus på att betjäna våra interna och externa kunder är avgörande för att skapa en varumärkesprofil av högsta rang. Vår varumärkesstrategi har också stöd av vårt åtagande att bygga starka relationer baserat på dialog och förståelse med alla våra partners och medarbetare. Fokus på grunderna är avgörande för att kunna erbjuda hållbara, innovativa och datadrivna lösningar som bidrar med värde till kundernas verksamheter”, sa Ben Bannatyne, vd för Prologis i Europa.
Real Estate Brand Value Study är den största empiriska varumärkesstudien inom den europeiska fastighetsbranschen och ligger till grund för ett index över de 100 främsta fastighetsutvecklarna, investerarna, mäklarna och integrerade fastighetsförvaltarna i Europa. Studien undersöker varje år förbättringar av vissa KPI:er för att mäta de största fastighetsföretagens position i Europa.